BuzzadorBLOG

onsdag 31 december 2008

Nyårsafton

Inte mycket har hänt sedan senast jag skrev. Har försökt plugga men det går segt. Har inte skrivit mycket på PM:et de senaste dagarna. I går försökte jag börja att plugga inför den kommande omtentan i ekonomi som är nästa lördag. Kändes ju sådär när jag började. Hade glömt alltihopa. Har även försökt sitta idag. Lite fick jag in i huvudet i alla fall. Men det är ju ändå nästan 2 månader sedan vi hade tentan. Så inte konstigt att man hade glömt bort allt. Men man borde tycka att något borde ha varit kvar i hjärnan.

PM:et har jag lagt åt sidan nu känner jag. Inte bra det heller. Har ju en hel del att skriva på det.

I måndags köpte jag mig en glassmaskin. Så nu kan jag göra egen glass och sorbet. *MUMS*

I dag ska jag fira nyår med min bror. Det blir roligt.

Nästa år kommer att vara ett äventyrs år med 8 veckors praktik i utomlands. Hoppas ju även på sommarjobb på Öland i sommar. Tänkte inte gå hemma en sommar till och inte göra någonting alls

Ha en bra Nyårsafton

Happy New Year

/Hannah


Inga kommentarer: