BuzzadorBLOG

måndag 15 december 2008

Ny vecka, Ny kurs

Ny kurs började i dag. Vi kommer att labba fram en ny maträtt. Det blir säkert rolgt. Sen ska man skriva ett PM med anknytning till den nya maträtten. Som sedan ska redovisas när man kommer tillbaka efter jul och nyår. Jag och Kim valde sorbet. Får se om vad det kommmer att bli i slutändan

Jag har varit trött hela dagen. Inte varit på något bra humör alls. Vet faktiskt inte varför.

Men jag vart på bättre humör när jag mejlade min moster om praktikplatsen i San Remo. Fick svar några timmar efter att hon hade pratat med direktören på Grand Hotel Londra att jag fick vara och praktisera där. Verkligen jätteroligt att jag nu har en praktikplats på gång. Har börjat att skriva på studieplanen och ska även skriva ett brev på engelska. Ska även titta på när jag ska åka ner. Så jag kan beställa flygbiljetter.

/Hannah

Inga kommentarer: