BuzzadorBLOG

fredag 5 december 2008

Fredag igen

Gick upp kl 7 idag och skrev PM:et som skulle vara inlämnat kl 16. Så det är de som jag gjort hela dagen. Suttit och gjort klart det. Alltid i sista minuten skickade in det 2 i 4.

Annars har jag inte gjort mycket annat. Har tänkt att tvätta och städa i alla fall. Sen blir det en lugn kväll. Har ju pluggat hela dagen. I morron blir det att titta på upplägg inför hantverksprovet och sitta och göra uppgifter i affärsredovisningen, tenta på fredag i affärsredovisning. Annars blir det lungt i helgen. Nästa helg är det ju vinterfesten. Får man klä upp sig fint och festa. Kommer säkert vara seg nästa söndag.

Har även en praktikplats på gång. Vi ska ju vara 8 veckor utomlands på praktik i vår. Väntar på svar från min moster som bor i Italien. Hon har ju några kontakter i San Remo. Skulle verkligen vara roligt att vara där i 8 veckor. Läser ju italienska på distans också. Har tenta i italienska i Januari. Skulle haft den förra helgen. Men då var ju Mamma och Pappa här och åt julbord. Nästa tentatillfälle är nästa lördag. Men då kan jag inte heller. Eftersom jag har affärsredovisningstenta på fredag.

Nu ska jag gå och tvätta och städa. Sen fixa middag. Currygryta med räkor*MUMS*

Ha en trevlig fredag kväll

/Hannah

Inga kommentarer: