BuzzadorBLOG

fredag 30 januari 2009

Mindre än en månad kvar

I veckan har det inte hänt så mycket. Haft föreläsning tisdag och torsdag. Sen har jag och Jenny försökt börja på PM:et. Vi har i alla fall börjat att skriva det är en början. I måndags tränade jag aerobic och i onsdags step. Det har krånglat lite med papperna till praktiken . Men det ska ordna sig i veckan.

I kväll var jag och Jenny till gästis och såg på lets dance och åt en lets dance macka och drack vin. Det var mycket trevlig. Vi var ungefär runt 140 pers idag.

Har även börjat tänka på resor och utflykter jag vill göra när jag är ner i Italien. Är sugen på Rom, Florens, Venedig, Pisa, Nice, Monaco, Paris, Genova, Milano. Sugen på att besöka någon vingård någonstans. Får se vad det blir tillslut.

Till veckan blir det en tur till Göteborg och finalen i årets kock. Det blir en spännade och roligt dag.

Snart blir det läggdags

/Hannah

Inga kommentarer: