BuzzadorBLOG

lördag 24 januari 2009

Ny Kurs

Ny kurs började i måndags Organisation och Ledarskap. Kommer att bli en väldigt intressant kurs men samtidigt också en svår. Vi kommer att ha tenta i kursen.

När det gäller praktiken så skickade jag agreement papperna i måndags till praktiken. Så nu slipper jag tänkta på det papperna. Flygbiljetterna är bokade och tågresan ner till Arlanda. Det blir att jag åker till Falun dagen före och tar tåget ner till Arlanda. Bara för att det är enklare att ta sig från Arlanda därifrån än härifrån Hyttan. Dessutom går tågen direkt. Så man slipper byta någonstans.

Annars har det väl inte hänt så mycket mera. Man har i alla fall sköna tider i skolan. Går mellan 10.15-12.00 varannan dag. Resten av dagarna är tänkt att plugga och skriva PM. Det känns som man börjar bli expert på att skriva PM. Vi har haft det i alla kurser i höstas. Om man räknar bort ekonomikurserna.

I dag har jag skrivit omtenta i sensorik. Det kändes bra när jag gick därifrån. Det återstår att se. Skulle vara skönt om man fick bort den tenta. I går fick jag även reda på resultat av affärsredovisnings tenta. Det gick inte så bra som trodde. Fick underkänt. Men det var ju bara en extra kurs jag läste. Det är omtenta på den den 7 februari. Men jag ska inte skriva den eftersom jag vill fokusera på kursen man läser nu. Kan ju skriva den i höst i stället.

Ska annars bara ta det lugnt idag. Skulle behöva städa och tvätta får se hur det blir med det. Ska även läsa lite i organisationsböckerna.

Ci vediamo


/Hannah

Inga kommentarer: