BuzzadorBLOG

söndag 25 januari 2009

Skön söndag

Skönt att ha en söndag då man slipper tänka på att plugga. Men jag har ändå börjat läsa i organisationsböckerna idag. Det är en utav få gånger jag tycker det är roligt att läsa kurslitteratur. Väldigt intressant om att läsa om organisation och ledarskap.

Tog mig en riktig sov morgon i morse. Vaknade efter 10 det behövde jag verkligen kände jag. Utvilad och pigg vart man. Dagen har bestått av mycket tv-tittande. Mycket sport på tv som jag alltid varit intresserad av. Kan ju bero på min pappa och bror som är riktiga sportfånar. Det är ju ännu roligare när det går bra för de svenskor och svenskar som är med. Då är det ju extra roligt att titta. Men i går gick det bättre i vintersporterna än idag. Har nyss tittat klart på handboll. Surt när dom förlorar en match med 1 poäng.

Dessutom har jag gjort lite nytta idag. Städat i mina lådor och slängt en massa papper. Det behövdes verkligen.

I morgon är vi lediga. Blir att plugga hela dagen och sedan ska jag träna i morgon. Känner att min snuva har försvunnit helt och hållet.

Ska snart fixa middag det blir kyckling idag.

Ha en bra söndagskväll

/Hannah

Inga kommentarer: