BuzzadorBLOG

lördag 17 januari 2009

Praktikplats klart

Den senaste veckan har varit mycket att göra. Bland annat det PM:et som skulle in. Om man ändå hade börjat med det tidigare, under jullovet typ. Så hade man inte behövt sitt med det i sista minut eller snarare halva torsdag och fredag natt. Men man lär sig ju aldrig.


I onsdag hade vi examination om det fenomenet vi hade studerat. Examination gjordes genom att det var som en mässa med en massa bord. Sedan stod man vid borden och presenterade vad man hade gjort för experiment för ca 4-6 pers. Det var en väldigt rolig examination. På torsdagen fick vi lyssna på andra. Måste säga att jag har lärt mig en hel del under denna kurs.

På måndag så börjar en ny kurs organisation och ledarskap. Som jag tror kommer väldigt intressant. Kursen efter det kommer att vara det roligaste. Då ska vi ju ut på praktik och jag har en plats på Hotel londra i San Remo. Kommer då att bo hos min moster. Min praktik är nästan klar och jag skickade in studieplanen igår. Väntar bara på att den ska bli godkänt. Så man kan skicka ner försäkringen. Beställde flygbiljetter idag. På måndag ska jag beställa tågbiljetterna.


Nu ska jag snart ta en promenad för att sedan hem och plugga på sensorisk om tentan som jag har på fredag.
Annars ska jag bara ta det lugnt i dag.

Ha en underbar lördag

/Hannah

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan, när kommer bilderna ifrån ert sexparty?