BuzzadorBLOG

fredag 9 januari 2009

PM

Nu sitter jag och försöker skriva PM:et om sorbet. Men det är mycket som är luddigt än. Först säger lärarna att man ska skriva på ett sätt. Sedan på ett annat. Att dom aldrig kan bestämma sig.

I går var jag i skolan och försökte få fram en bra smak på sorbet. Har då valt jordgubbssorbet. Ska fixa och trixa lite i eftermiddag med sorbet med. Men det blir här hemma istället. Vart lite mycket folk i går i skolan på slutet. Så jag bestämde mig för att vara hemma idag.

I kväll är det sexparty som gäller hemma hos Terese. Det kommer bli grymt roligt med alla tjejer som ska vara med.

Skicka även ett mail till Hotell londra i går om att få ett arbetsschema. Har inte fått något svar än. Hoppas på det innan nästa fredag. Annars får jag skicka ett mail till min moster och säga till att dom inte svarar på mitt mail. Så får hon fixa det åt mig. Det börjar bli lite ont om tid snart. Jag ska försöka få allt klart innan Januari är slut. Så behöver man inte tänka på det mera. Måste ju beställa biljetter och så. Tror jag bara ska beställa enkelresa. Beställa hemresa senare.

Går och skriver PM

Sedan städa

Ha en bra Fredag

/Hannah

Inga kommentarer: