BuzzadorBLOG

söndag 8 februari 2009

Tiden går fort

Dom senaste dagarna har man sutit med PM:et och haft föreläsningar. Men i dag så skickade vi in de. För att vi tyckte att det var klart. Så nu är en tungbörda avklarat. Nu väntar eximination på onsdag. Sen tenta som kommer att bli svår. Det blir mycket tänkade på den.

Men innan tenta så åker jag till Falun på torsdag kväll. För att sedan åka på begravning till sthlm på fredagen. Då min pappas faster begravs.

Annars har det inte hänt så mycket. Har varit mycket fundersam om praktikplatsen. Men tillslut bad jag mamma ringa min moster. Så ringde hon tillbaka. Då fick jag reda på att direktören var borta och skulle komma hem i morgon. Som det verkar nu behöver jag inte ha något INPS försäkring utan något papper från försäkringskassan. Moster skulle höra av sig i morgon då hon pratat med direktören.

Fick även ett till dödsbesked i går. Då av min moster som ringde mig. Det var min mammas morbror Kurt som hade dött. Han fick visst kärlkramp.

I fredags var jag och Jenny till Gästis för att titta på lets dance. Andreas, Jennys sambo var också med. Det var inte så mycket folk som det var förra fredagen. Men det roliga var att Carl- Jan gick vidare.

Annars har jag bara tagit det lungt i helgen. I går vart det inget pluggande alls. Men i dag har jag pluggat. Ska snart sätta mig ner och plugga igen.

I går åt jag något gott till middag currygryta med hemmagjord pasta. Slänger ut receptet snart och även en blid på maten.

Nu ska jag titta på Tv Jamie Oliver ska lära engelsman att laga mat. Sedan blir det plugg.

Ha en bra Söndagskväll

/Hannah

Inga kommentarer: