BuzzadorBLOG

måndag 6 juni 2011

viktmiskning

Nu går de segt med viktminskningen, har inte gått ner något alls på två veckor, Så nu blir de skärpning. Inget sött alls  på ett månad har jag bestämt och inga mellanmål heller. För nästa måndag ska jag väga och mäta mig på Prenet igen.

Förra veckan provjobbade jag tisdag-onsdag, Var segt att gå upp vid kl 6 på tisdag morgon men de gick. De var en riktigt varm dag., gick hem vid 17. Onsdag var de jobb igen, var ännu segare att gå upp. Jobbade till 16, men de var en ganska lugn dag. Nu återstår att se om de vill ha mig eller ej.

Torsdag tränade jag dubbelpass, eftersom de var röd dag så var passen lite tidigare. Vart först body combat vid 10. Egentligen skulle jag inte köra ett pass till, men jag körde ett body pump  pass efteråt. Var helt slut när jag kom hem. Fredag var de att fixa med mat och så till min mammas öppet hus som skulle vara på lördagen. Så i lördags var de öppet hus för släktingar och vänner. Vädret var lyckat. Så fick man träffa Tilde också. Snart blir hon hela 6 månader. Känns som de var nyss hon föddes. I juli blir de dop här i Falun.

Idag var jag upp vid kl. 7 för att köra Spinning vid.kl. 9 eftersom de är röd dag. Visst var de segt i början. Men sen kom man i gång. Den 6 juni betyder att min mamma fyller år 60 år i år. Så ikväll kommer några grannar hit för att äta lite mat också.

Nu ska jag ut i de fina vädret

/Hannah

Inga kommentarer: