BuzzadorBLOG

måndag 20 juni 2011

Ny vecka

Denna vecka har jag bestämt att inte väga mig. Blir att väga sig nästa måndag idag istället. Mycket står på schemat denna vecka. Mycket träning och sen jobba med att bevaka uppbygget av peace and love festivalen i Borlänge.

I dag blir det som vanligt spinning 75 minuter vid 18.45. Sen när jag kommer hem ska jag sova tidigt. Då jag ska gå på den otroligt sköna passet body balance 6:45 i morgon bitti. På kvällen blir de sen body combat. På onsdag blir de vila då jag ska lämna blod och sen funderar jag på att cykla fram och tillbaka till Borlänge för att registrera mig som funktionär. Får se hur de blir. Torsdag ska jag träna dubbelpass body combat och sen efteråt body pump. Då jag kommer att jobba natt både söndag och måndag. Så då kommer jag inte orka träna på söndag. Fredag blir det kanske body pump vid 10.  Får se hur min kropp mår efter dubbelpasset på torsdag. Blir en lugn midsommarhelg då jag som sagt jobbar. kl 17 på fredagen börjar jag jobba och slutar 01.00 på lördag natt. Sen blir de hem och sova för att ladda för nästa nattpass. Söndag 00-09. Hem och sova igen för att jobba mitt sista pass på måndag 00-09. Nästa måndag har jag tänkt att träna spinning som vanligt på kvällen. Kommer säkert att vara en aning trött. Men de skiter jag i.

Skönt att ha jobbat klart innan  festivalen ens börjat. Får se om  ens jag hinner gå något  på festivalen nästa vecka. Då jag och mamma ska fixa mat inför dopet av Tilde nästa lördag.  Dessutom ska jag träna som vanligt nästa vecka.

Idag ska jag även skicka in mina papper så att jag kan ta ut min examen från Grythyttan. Då jag valde att ta med den kursen jag läste på Södertörns högskola i min examen.

Väntar på att värmen ska komma tillbaka. Har ju varit halvdant väder några dagar nu.

Nu ska jag städa och sen ladda för träningen ikväll

Ship och hoj

/Hannah

Inga kommentarer: