BuzzadorBLOG

måndag 20 juni 2011

Framtiden

När man nu gått arbetslös sedan Augusti förra året börjar de blir långtråkigt. Jag söker mycket jobb men de flesta kräver flera års erfarenhet. Vilket betyder att de är svårt att komma in på arbetsmarknaden för mig . Jag trodde efter att ha gått på Grythyttan så skulle de inte var så här svårt få ett jobb Men fel hade jag . Inga pengar för praktik har arbetsförmedlingen här i Falun fått heller av regeringen . Vilket leder till att de är ännu svårare att komma in på arbetsmarknaden.

Vilket har lett till jag har börjat att tänka på att plugga till yrkeslärare inom HR/LP. Annan tanke som jag fått är inom hälsa. Då mest hälsopedagog. De verkar vara ett intressant jobb. Men finns de jobb inom de?

Just nu vet jag inte riktigt vad jag vill göra

/Hannah

Inga kommentarer: