BuzzadorBLOG

tisdag 28 juni 2011

viktmiskning

I dag var de vägning igen, -2,4 kg. Vilket betyder att jag nu gått ner 14 kg.

Hela midsommar bestod av jobb för min del på peace and love festivalen som inte hade börjat än. 17-01 på fredagen. Då vaktade jag och tre andra funktionärscampingen. Var en ganska lugnt på campingen. På söndag natt så började jag jobba 00-09. Då jobbade jag som jour och sedan fick jag och en annan vakta kontoret. Var en väldigt seg natt. Men vid 7 tiden fick vi åka ut till camp sunshine och sitta och vakta där i ca 45 minuter. Innan passet var slut. Sedan var de hem och sova för att jobba nästa pass som också var 00-09. Då vaktade jag och en annan Utopias öltält och sedan bytte vi  till Fantasias Öltält. Framåt morgonen var de riktigt kallt ca 7 grader. Hade både långkalsonger och raggsockor på mig. Men framåt 7 tiden började solen värma. Så nu ska jag även jobba några extrapass. I morgon 12-19 och på fredag 13-19 med insläpp vid en entré. Skoj faktiskt då de var en 5-6 år sedan jag senast jobbade på festivalen. Den är ju så grymt mycket större nu. Sveriges största till och med.


I går vart de även träning. Trodde aldrig att jag skulle palla att träna spinning 75 minuter efter att ha sovit max 5 timmar i går. Men de klarade jag galant. I dag har jag varit ute i den underbara vädret som kommit. Ska visst bli lika varmt i morgon. I dag vart de även en body combat pass som vanligt.

Till helgen ska Tilde döpas.Mitt syskonbarn.  Jag har inget att ha på mig. Ska gå ner på stan på torsdag och se om jag hittar något. Har sett en snygg klänning på Sisters. 

/Hannah

Inga kommentarer: