BuzzadorBLOG

måndag 30 maj 2011

Ny vecka....

Nya utmaningar.

Förra veckan hände de en hel del, på tisdagen testade jag mina nya träningsskor på body combaten. Helt underbart sköna, så nu åker mina skor som jag köpte i höstas ut. Kanske lägger ut dem på tradera och se om någon vill köpa dem.

På onsdagen ringde de från Främby Udde och ville att jag skulle komma på intervju, då de sökte en kock, var på intervju på torsdagen.

På torsdagen ringde de även från ett annat ställe som heter Lilla Parken och ville att jag skulle komma på intervju på söndagen. Så i går var jag på intervju och ska provjobba tisdag-onsdag denna vecka där. Får hoppas på att de kanske leder till jobb. Då kan jag vissa vad jag kan.

I går var de release på body combat 48. Rolig release med väldigt mycket kickar.Som vanligt är man helt lost den första gången när man kör nya passet. Men snart är man väl inne i den nya releasen. Träningsvärken börjar komma känner jag i benen och rumpa. Vad passar då bättre att bota träningsvärken med ett grymt 75 minuters spinning ikväll. Dags att börja ladda för de med massa vatten och bra mat.

I morgon blir de upp tidigt då jag börjar jobba vid 8.

/Hannah

Inga kommentarer: