BuzzadorBLOG

lördag 21 februari 2009

Inte långt kvar

I dag är det endast 5 dagar kvar till det bär av till Italien. Tiden har verkligen gått fort de senaste veckorna.

I veckan har det blivit mycket plugg. Men inte så mycket som jag borde ha pluggat. Svår tenta var det i går. Tyckte att vår föreläsare fokuserat för mycket på just ledarskapet. Man hade ju pluggat på en massa annat också.

I torsdags var det ingen rolig resa till Grythyttan. I alla fall inte efter Hällefors. Tåget var ca 10 min från Gryhyttan när den stannade för att ett godståg stod framför. Trodde bara att det var ett tågstopp. Men det visade sig att det var fel på godståget. Det fick vi reda på ca 30 min efter. Så det gick inte att resa längre. Fick sitta och vänta i tåget tills en taxi. Det dröjde ju länge det. I alla fall när man är liten stad som Hällefors. Om det varit en storstad hade taxin kommit på en gång. Kom ju hem tillslut 1½ senare än vad jag skulle vara hemma.

I dag har det inte hänt så mycket. Har mest tagit det lungt. Har börjat skriva en packningslista och nu håller jag på att skicka i väg lite ansökningar till sommarjobb. Eftersom man kommer att vara borta 2 månader. Så är det bra om man gör det nu. Vill ju inte gå en sommar till utan sommarjobb'

/Hannah


Inga kommentarer: