BuzzadorBLOG

söndag 22 maj 2011

Glad

I går provade jag ett par manchesterbyxor som jag inte kunnat ha på flera år. De satt nästan perfekta, förutom att de ska bort en massa på låren. Jag är så stolt över mig själv att jag lyckats gå ner så mycket i vikt, de saknas ju 13,1 kg till min målvikt. I dag testade jag även ett par shorts som jag heller inte kunnat ha på flera år. De satt alldeles perfekt.  Blir väl att köpa nya sommarkläder till nästa år.

I går var de medlemsfest för Må Bättres medlemmar där jag tränar. De var på Victuscella. En mycket trevlig kväll kom hem vid kvart i  ett i natt. Så de var lite segt i morse. Var grymt taggad på Body combat träningen dag. Om 1 vecka är de ny release Vilket betyder release 48 . Längtar verkligen tills att få testa på den. 


I veckan beställde jag ett par träningsskor. Egentligen behöver jag inga nya eftersom jag köpte nya i höstas. Men dessa vart jag helt förälskade i. Nästa halva priset på dem dessutom. Är helt grymma skor. Ska testa att göra med dem på träningen på tisdag. Man kan även vara ute och springa med dem. Men jag kommer bara att ha mina som inne träningsskor. Hade först tänkt att ha dem på pass som inte är konditionsträning. Men ändrade mig när jag testade att hoppa runt med dem hemma idag. Måste ju slänga upp en snygg bild på dem med. 






Nike Lunar Sweet Victory + är precis vad den heter. Ren skär vinnande glädje, för varje steg du tar i dessa skor. Designen är i världsklass och det är stor chans att dessa går till historien som en av de allra bästa träningsskorna från Nike.
Detta håller jag verkligen med om.

Snart blir de sovdags. Vägning i morgon också, får se vad vågen står på då.

/Hannah


Inga kommentarer: