BuzzadorBLOG

onsdag 4 maj 2011

Mör och viktminskning

Nu ska jag bli bättre på att uppdatera bloggen, Ivrig som jag var så ställde jag mig på vågen idag. Jag vart helt lyrisk då jag nu har gått ner 10,1 kg sedan 31 januari. Nu går de bara neråt de gillar jag. Vilket betyder att jag har 12,6 kg kvar att gå ner. Känner mig lite mör i kroppen sedan igår. Körde först free power dance och efter de vart de body combat . Jag måste ha tagit i rejält i går. Längesen jag kände mig såhär.  Eftersom jag alltid brukar köra dubbelpass på tisdagar .Så idag blir de att det lugnt. Men ska ta mig en promenad och de blir att ta på sig kläder för inte är de direkt någon värme ute. Nästa tisdag tänkte jag köra ett body balance pass för första gången vid 6:45 på morgon. Ja, de går säkert bra. Då jag är morgonmänniska.

/Hannah

Inga kommentarer: