BuzzadorBLOG

torsdag 12 juli 2012

Vägdag och ny fas

Yes, jag är glad. Med 3 dagar med bara protein har jag gått från 78,6 kg till 77,3 kg.

Startvikt : 78,6 kg
-1,3kg
Nuvarande vikt; 77,3 kg

Så himla nöjd med mIg själv. Har pendlat mellan 79- 81 kg de senaste halvåret. Så Dukan verkar funka för mig. Från och med Idag får jag även lägga till några grönsaker till mina måltider. Börjar fas 2 idag. Har tänkt att köra 5 dagar protein och grönsaker och sedan 5 dagar bara protein. Detta ska jag köra tills jag nått min målvilt som är 68 kg. Efter de blir de fas 3,

Träning i går gick galant. Körde ju dubbelt. Först Sh'bam sjuktskojig dans klass. Vi var 29 pers som dansade. Efter de väntade ett Body pump pass med en av mina favoritinstruktörer. Var faktiskt en hel del folk där också. Vart ju lite uppspeedad efter att ha tränat. Kom hem vid halv nio snåret och sängen vid tolv snåret.

Tränade Body Balance vid tolv idag . Välbehövligt då jag kände mig mör i morse. Känner mig long and strong igen.

/Hannah

Inga kommentarer: