BuzzadorBLOG

lördag 9 januari 2010

Back in Hyttan.....

Julen var mysig. Kändes konstigt att bara fira med mamma, pappa och bror. Men på något sätt kändes det skönt. Detta bara för att både mamma och pappa jobbade på julaftonen. Dessutom att min bror inte var i Falun så många dagar. Vi tog det väldigt lugnt. Spelade spel, åt julmat och öppnade julklappar. Fick många bra julklappar. Som kommer att användas mycket.

Annars har man pluggat väldigt mycket. Ett PM som skulle skrivas. Men tillslut var det klart. Då kändes de skönt när man skickat in de. Har annars umgåtts mycket med familjen.

Nyår vart lugn. Då umgicks jag med mamma och pappa. Detta också pga att jag skulle upp och plugga dagen efter.

Så nu är man tillbaka i Hyttan. Kom i onsdags. Då mamma och pappa skjutsade ner mig. Då jag inte hade fått med mig alla julklappar på tåget. Sedan dess har jag städat ut julen, städat och frostat av frysen. Annars har jag bara tagit det lugnt. Fint väder har det också varit. Men inte hunnit ut än. Ska ta en promenad idag. Hoppas på att det blir lite varmare ute. Tycker att det är lite väl kallt nu. Så blir det så fruktansvärt kallt i lägenheten också.

Nu ska jag snart bege mig ut på en promenad.

Ha en trevlig lördag och fortsatt helg.

/Hannah

Inga kommentarer: