BuzzadorBLOG

söndag 3 maj 2009

Redovisning

I tisdags var det redovisning av PM:et. Det gick bra tyckte jag. Sedan fick jag träffa alla som man inte sett på två månader. Det kändes konstigt att komma tillbaka till Hyttan igen. I onsdags åkte jag till Falun igen. Kändes skönt med lite ledighet innan nästa kurs börjar. Tur med vädret också hade man. Satt ute både torsdag, fredag och lördag. Då pluggade jag till omtentan i Organisation och ledarskap som jag har den 16 maj. Annars tog jag det bara lungt.

I dag så skjusade mamma och pappa ner mig till Hyttan igen. Så nu sitter jag här igen. I morgon börjar ny kurs b-uppsats. Få se hur det blir.

Jag saknar Italien och alla på restaurang La Pignese. Få se om det blir en tur till Italien i Augusti. Någon som vill följa med???


Ha en bra söndagskväll. För mig blir det lite pluggning. Kanske även städa. Återstår att se.


/Hannah

Inga kommentarer: