BuzzadorBLOG

lördag 9 maj 2009

Plugget igen

I måndags började våran nya kurs självständigt arbete. Vi ska skriva en b-uppsats baserat på minst 5 st vetenskapliga artiklar. Min grupp har valt att skriva om laxodling. Men har inte hittat någon artikel än.

Annars har veckan bara varit lugn. Har haft några föreläsningar som varit obligatoriska. Letat vetenskapliga artiklar.

Kan säga att jag hade ett sommarjobb på gång i Norge. Men tyvärr fick jag inte det pga av för lite erfarenhet. Det var ju synd. Var ju bra betalt.

Men jag har ju en kontakt på Öland som jag ska ringa någon dag. För jag vill inte gå hemma en sommar till utan sommarjobb.


I dag har jag pluggat inför om tenta som jag har nästa lördag. Så i morgon blir det också plugga.

Kvällen ska jag ta det lungt. Ser på handbollsfinal och ska se Da Vinci Koden som jag såg gick på tv i kväll. Har sett den förrut men tyckte att den var så bra.

Ha en bra lördagskväll

/Hannah

Inga kommentarer: