BuzzadorBLOG

söndag 24 juli 2011

Träna, Träna, Träna.....

Det består mitt liv av just nu, kör väl en 4-5 pass i veckan. Så söker man ju jobb också. Något som går väldigt segt. Men har faktiskt slängt i väg en ansökan till Förlagssystem här i Falun. De söker lagerarbetare. Bättre än inget jobb alls. För just nu vet jag inte riktigt vad jag vill jobba med.

På fredag åker jag på en liten semester med mamma och pappa. Vi ska bo i Brösarp där min brors svärföräldrar har hyrt ett hus och hoppas på att få ta en tur till Kristianstad.  Har inte varit där sedan jag bodde där för 5 år sedan. Blir bara en vecka. Tar flyget hem från Malmö nästa fredag. Får se hur de blir med träningen. Jag hoppas på att få träna ett body combat pass där nere. Såg att de fanns i Åhus. Inte så långt i från Brösarp. Annars får jag ta mycket promenad och kanske köra lite egna träningspass.



/Hannah

Inga kommentarer: