BuzzadorBLOG

onsdag 3 mars 2010

Hänt senast.....

Sedan senast jag skrev. Så har det inte hänt så mycket. Sökt en massa jobb i alla fall. Så då hoppas man att någon nappar.

Fyllt år har med 20 + vart de. Då åkte jag hem till Falun och var där lite mera än en vecka . För att även min bror kom hem. Har ju inte träffat han sedan i julas. Sen åkte de ju på bröllopsresa. Får bli en resa ner till Linköping senare vår. Eftersom jag i alla fall inte har så värst mycket att göra. Hemma tog jag de mest lugnt. Var även ner till Eskilstuna för arbetsintervju för Parken Zoo. Men kom ner 2 timmar senare en beräknad. Då tåget jag skulle åka från Falun var försenat från Gävle. Skulle sedan byta till Stockholmståget i Borlänge. Men eftersom det är någon tvist mellan Tågkompaniet och SJ. Så åkte ju Stockholmståget ifrån. Vi var ungefär10 minuter försenade. Sådant stör jag mig så mycket på. Så vi som var med tåget. Fick sitta och vänta 2 timmar i Borlänge på nästa Stockholmståg.
Då kom jag försenad till intervjun.

Jag kom till Hyttan igen i måndags. Sedan dess har jag börjat plugga inför hemtenta. Trodde att de skulle bli Strömstad i morgon för intervju . Men eftersom inte han hört av sig sedan senast. Så åker jag inte ner.
Annars kommer jag bara ta de lugnt.

Tänka sig att det är 1 år sedan jag var nere i Italien. Hoppas på att åka ner och hälsa på dom i restaurangen som jag var på senare i sommar eller höst.

Nu ska jag gå och diska

/Hannah

Inga kommentarer: