BuzzadorBLOG

lördag 13 februari 2010

Årshögtiden

Sedan senast jag skrev så har jag varit med på årshögtiden. En bankett som hålls varje år i Örebro. Vart prepp här i skolan onsdag och torsdag. På fredagen så åkte vi till Örebro och fick putsa glas och bestick. Sen duka upp allt för 400 pers. På fredagskvällen när jag kom hem tog jag de lugnt. Skulle upp tidigt på lördagen då bussen gick härifrån Hyttan vid 9- tiden. Vi jobbade till 01.00. Då var man slut. Kom hem vid halv halv femtiden. Var bara att gå lägga sig. Sov till halv tolv ungefär. Sen var jag seg hela dagen.

I veckan har jag skrivit på mitt Dryckeskunskaps PM. Tränat några ggr. Har dessutom sökt några jobb till. Fick även i veckan reda på att jag inte fått jobbet på Tallink-Silja. Bara att hoppas på annat istället. I dag har jag tvättat och skrivit på PM:et. Annars händer inte så mycket annat. Är sugen på en resa till höst. Men det återstår att se var det bär av i så fall.


Ha en fortsatt trevlig lördagskväll

/Hannah

Inga kommentarer: