BuzzadorBLOG

tisdag 27 oktober 2009

Mycket arbete

Det är mycket arbete med projektarbetet så jag valt att skriva b-uppsatsen i vår istället. Där försvann en tung börda för mig. Känns mycket skönare nu att bara fokusera på en sak. Kan ju säga att jag inte haft tid att sitta med b-uppsatsen alls.

Samtidigt är jag medveten om att jag inte kan skriva C-uppsatsen eller gå kursen Molekylär Gastronomi i vår. Men för mig gör de inget. Bara jag klarar B-uppsatsen. Får ju tillbaka mina 10 timmars handledningstid också som jag kommer att förvalta väl. Sen kommer jag även att läsa dryckeskunskap 2.

Jag trivs väldigt bra i min projektgrupp även fast jag är enda tjejen. I går jobbade 12 timmar med projektarbetet. Så jag var alldeles slut i går när jag kom hem. Nu försöker jag skriva ner våran behovslista för måltiden.

Ha en bra tisdagskväll.

/Hannag

Inga kommentarer: