BuzzadorBLOG

tisdag 2 juni 2009

Hemma några dagar

I torsdags åkte jag hem till Falun några dagar. Då våran uppsatsgrupp valde att splitras istället. Jag kommer att skriva uppsatsen nu i sommar istället. Känns mycket bättre tycker jag. Var inte de bästa att jobba med.

Hemma tog jag det bara lugnt. I lördags var jag på en shoppingrunda på stan. Annars var jag bara hemma och satt ute i solen. Har inte hittat något sommarjobb än. Ska ringa de på Öland i morgon igen. Ringde de i förra onsdagen. Då sa de att jag skulle höra av mig i slutet av veckan. Ringde i fredags men då svarade ingen. Lämnade meddelande men de har inte ringt igen.

Så nu är jag i Hyttan igen. I morgon är det examination kl 8.30. Blir att gå upp tidigt i morgon. Sen på fredag kväll kommer mamma och pappa hit. På lördag åker vi ner till Linköping då Kajsa tar läkarexamen. Sen på söndag bär det av till Hyttan för att hämta kläder osv. Sen vidare till Falun.

Nu ska jag sätta mig och läsa B-uppsatser.

Ha en trevlig tisdagskväll

/Hannah

2 kommentarer:

Anonym sa...

Öland, så triveligt! Var på Öland!? Vad heter restaurangen?

Anonym sa...

i Sandvik. Sandviks hamncafé. bara boende kvar så är sommarjobbet klart